Jag är kär...

Jag har en ny kärlek i mitt liv !!
Efter att ha bråkat hela eftermiddagen och hela kvällen är jag kär som en klockarkatt......

I min nya skrivare HP Photosmart C5100.

Det heter att kärlek börjar med bråk och oj vad vi har bråkat ikväll innan jag fick "smarten" igång men nu ler den och gör precis som jag vill.

Jag har äntligen kommit underfund med hur dator och skrivare är kompatibla med varandra men det tog timmar, svett och nästan uppgivelse innan jag kom på hur allt funkar. Jag är inte den som ger upp i första taget och lönade sig!

Nu äger jag äntligen en skrivare! Jag hoppas vi ska ha mycket kul ihop!





Kommentarer
Postat av: Systeryster

Apparaten har börjat fungera! Nu blir det till att laga visitkort? Shopping i Svedala för atta spara pengar,,,hahaha,,,p-bot på endast 700sek,,hmmmmm...allt pga vi sku kika in hos org syster hennes nya snubbe,,suck,,,,

2008-10-05 @ 19:52:44
Postat av: sarie

Din dator har varit otrogen när den trassla för dig, och skrivaren inte ville vakna till liv ;)

Väskan kom!

2008-10-09 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0