Oj vad tiden går...

Mina Envirosax shopping-bags gör succé. Jag sålde en hel del förra fredagen på Open by Night. Igår messade en tjej som handlade av mig då, att hon ville köpa flera, idag köpte hon nya kassar och ikväll, hörde hon av sig igen...och vill ha flera... Jätte kul!

Ryktet sprider sig att jag säljer....

Idag när jag körde till Kantarellen för att handla mat, såg jag en kvinna gå ur bussen - med en Envirosax kasse. Jag hoade för mig själv!

Sedan jag senast bloggade har jag även hunnit sticka en halsduk och två mössor. Den ena mössan är till min goa Berit som återhämtar sig efter operationen!

Nu ska jag kolla tv:n innan det är dags att kojsa. I kväll är jag trött.

Krama om era nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Cila

Härligt att det går så bra! :)

Jag vill ju också ha såna där fina kassar, vad har du för pris på dom? Och har du alla färger? :)

2008-10-17 @ 07:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0