Lördag och jag är förkyld!

Usch, jag hatar att vara sjuk! Nu har jag fått i bihålorna och jag äter medicin och tycker livet är pest just nu. Jag vill bara vara och göra inget och det betyder att det är film och film och film som gäller...

Igår tände jag ett ljus för min kära bror Tage, han hade födelsedag. Hans present var att han hade fått sin gravsten, så fin så fin. Tyvärr bor jag alldeles för långt bort för att kunna sätta ner en blomma på hans grav.
Jag vet att han var hos mig igår när jag filosoferade....

Jag sänder goda, starka och ljusa tankar till min kära väninna som fick hjärnblödning i söndags. Jag har idag ingen aning om hur hon mår eftersom hon åkte till Åbo för att opereras. Jag hoppas att allt gått bra och att hon repar sig!

Krama om era nära och kära!  Man vet aldrig.............................................................................................................

Kommentarer
Postat av: systeryster

Krya på dig, kramix

2008-09-28 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0