Beach- Bitch 2009

Som alltid i januari blir alla hysteriska och ska börja motionera och banta och så vidare och så vidare....

Själv har jag börjat att lägga om min kost, äter mera nyttigt och kallar det inte för banting. Jag är ur usel på sånt. Tror inte jag någon gång klarat av att gå ner i vikt genom att banta, nåja ett par kilo eller så...
Därför har jag istället bestämt mig för att börja må bra, på riktigt.

Efter ett par veckor mår min mage kanon och då mår ju jag bättre oxå.

Jag fick en stegmätare när jag fyllde år  i december men ännu har jag inte fått den igång....suck....

Fortsättning följer angående min hälsosammare livsstil..... :)



Kommentarer
Postat av: pernilla

självklart får du vara med i tävlingen!! Jag plockar dem härifrån din blogg så du behöver inget annat göra;) Jättefina bilder!

2009-01-18 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0