Butik Hemtrevligt

Ikväll efter middagen for Ida och jag till butik Hemtrevligt som ligger i Hammarland. Tjejen som äger den berättade att hon haft den i 3 år. Jag har dock aldrig varit där förrut. Hon hade en massa ljus, lite fattigmanssilver, quiltade sängtäcken + kuddvar och annat smått och gott.
Vi köpte inget men Ida blev förtjust i ett parti gamla kaffekoppar+fat med assietter. Mycket romantiska med små rosor.

Däremot köpte jag nya yoghurt skålar från IKEA förra torsdagen då C och jag var till Kungens kurva. Och två vita plädar ur Ofelia serien som det inte fanns någon fin bild att ladda ner till min blogg.  Här är i alla fall skålarna.


Kommentarer
Postat av: Kamomilla

Hej!

tack för din visit och din hälsning hos mig!

Kamomilla

2009-03-03 @ 20:54:34
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: ida

jag hittade precis en hemsida med inredning som är PRECIS du. bloominghome.se.. du kanske har sett den, där finns några av dina saker som du redan har där hemma:)

2009-03-04 @ 18:42:43
URL: http://idasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0