och förståss Envirosax....

I dag fredagen den 13:nde har inte varit någon otursdag för mig i alla fall. Det har hänt mycket på det privata planet. Först kan jag säga att jag håller på att utveckla min firma Bag-Ans där jag säljer Envirosax-shoppingkassar. Kolla gärna in deras hemsida och speciellt bloggen. Där finns nyheter och annat smått o gott om kassarna.

Idag har jag kommit halva vägen till en utvecklande idé. Jag har en massa mål men måste ta små etapper innan resltatet kommer.
Min hemsida är det comsi-comsa med men där hittar man mina kontaktuppgifter.

Det andra kuliga är att jag varit och tittat på ett nytt boende! En otroligt fin lägenhet! Stor och ljus och trivsam. Nu får jag prata med de där oppe om den blir min. För tidigt att berätta något mera ännu.



Så varför inte följa Cynthia Nixon och skaffa en du oxå! Och bli Chic och eco-smart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0