Nu får det vara nog med vintern!

Ja, så är det! Nu vill jag ha vår!

Jag vill promenera i Esplanaden och titta på blommorna som tittar fram. Nya blommor varje dag. Tidiga mornar med promenad, småkallt men med ljuv fågelsång! Och inte minst alla 

t u l p a n e r




fotade i olika parker i vår vackra stad, Mariehamn för ett par år sedan.

I kväll har jag jag mest chillat framför dator och tv men ett litet collage fick jag till. Bild kommer vid tillfälle.
Ibland tar den kreativa sidan över och då måste jag bara plita ihop nåt!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

håller helt med, nu har det varit snö några veckor... men nu víll jag ha vår, uteserveringar och strålande sol



KRAM

2009-03-12 @ 22:00:59
URL: http://www.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0