200 inlägg!

Det här är mitt tvåhundrade inlägg!  Trevligt tycker jag!! Trodde aldrig att jag skulle bli någon bloggare men det är ju rätt kul, faktiskt!  Så Grattis Birgitta! Det här gjorde jag bra!

Igår scrappade jag några LO:n med det nya härliga pappret från My Mind's Eye BellaBellas Bellezo paper kit.

Den här gången har jag lekt med foton. På första bilden här har jag printat Victor spegelvänd i litet format. Papprena i sig är så fina så jag vill inte överdekorera. Less is more, tycker jag. 

Ibland är det helt ok att dekorera massor. Men jag tycker mina bara ser fåniga ut...och oftst plockar jag bort det mesta och kvar blir minimalt. Jag beundrar de som kan dekorera med blommor och sånt. Jag har köpt på mig en hel del men de passar aldrig  in, varken på layouts eller mina kort.
Är jag överkritisk för det jag gör? Eller så är det bara inte min stil, tror jag.  Och mina blommor blir liggandes kvar i mina lådor fast  jag försynt försöker smussla in dem nånstans....ibland...






Här har jag testat att gruppera flera foton lite huller och buller, oxå i litet format.




Kontrast till förra LO:n har jag stramat upp LO:n med en grupp och ramat in fotona med olika typer av dekorationer av papper.


Kommentarer
Postat av: Huset på landet

Grattis till 200 inlägg! Vilken bedrift! Själv har jag kommit upp i något över 80, så jag tillhör inte de flitigaste i Blogglandia...

Fint har du scrappat igen! Nog är det oftast så att less is more.

Senast 27.3 borde tidningen dyka upp, så det blir till att vänta ett par veckor till ;).

2009-03-16 @ 12:19:02
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0