Vit är kärleken!

Kärleken, är den  röd?

Den renaste kärleken är vit.

Alla kan älska och alla älskar!
Pojkvänner, flickvänner, föräldrar, män, hustrur,  familjen, vänner, husdjur ...........

Vad är hemligheten att kunna älska?

Kanske......att.....

......börja med dig själv, kunna tro på och framför allt älska dig själv! För du det är det finaste du har!

Jag älskar mig, Birgitta!

Mina "tegelstenar" ser blåa ut  men är de vita som snö! 

Tavlorna har jag "spacklat" med vit färg och tryckt  "love" på den ena och gjort ett hjärta på den andra. Kärleken är komplicerad många gånger men den kan oxå vara frisk och lätt  att ta till sig! Som de här.

Kärlek till alla!





Vad är kärlek för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0