Att sälja är väl en konst??

Ja det kan man tycka...och skrattar när jag tänker på lördagens överraskningsfest! Joppes fru Mia hade ordnat en sjuhelsikes fest på Bergkulla för Johan som fyllde 40. Allt var perfekt, vädret, maten, underhållningen (Per Nyberg) och förståss alla vi inbjudna gäster!
Framåt småtimmarna ville plötsligt en dam köpa en av mina Envirosax kassar och smart som jag är, brukar jag alltid ta med några helt apropå sådär... Nå till saken hör att Joppes pappa är oxå helt såld på mina kassar och så där lagom lullig tyckte han att det var dags för oss att sälja...*skrattar*...Jo visst fick jag kassar sålda...vet inte om det var hans övertalningsförmåga och eller om det var vår teknik som slog igenom...

Härom veckan började kampanjen för våran Britt Lundberg till Europaparlamentet!  I lördags var hon ute och kampanjade på stan. Jag gav min telefonnummer till en av hennes såtar och idag ringde hon mig! Gissa vad jag hade för ärende?

Om man skall ut i detta långa land och slå gubbarna på fingrarna MÅSTE man ju vara representativ (vilket Britt är) och vad passar till jo, en eco-chic Envirosax-kasse eller flera....
Så håll ögonen på henne, hon äger snart en kasse. Det borde du med göra och spara vår natur.

Heja Britt! Vi ålänningar och  finlandsvenskar håller på dig!


Kommentarer
Postat av: Smirre

de e klart att man röstar på 135:an :-)

2009-05-12 @ 21:35:55
Postat av: Britt Lundberg 135:an

Härligt! 135:an har just lämnat Åbo och har anlänt till Österbotten. Vi har såå roligt och folk som vi möter är underbart trevliga. Tack Birgitta och Smirre. Kämpa vidare - vi behöver allt stöd som kan fås! Kram Britt med svarta kassen

2009-05-21 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0