Försvunnen...

...har jag varit från bloggandet ett tag. Saken är den att min kära särbo har sålt sitt hus och flyttat till stan. Det har varit lite småpyssel med det! Jag har därför inte pysslat alls på ett  bra tag. Nu har vi gångavstånd och vi ses mycket mera än tidigare.
Jag har faktiskt inte ens lagat morsdags kort utan köpt ett!! Det är totalt mot mina principer men ibland blir det så .

Men goa vänner, jag återkommer så fort som möjligt med något trevligt!
Alla ni där ute, håll tummarna för mig! Jag har något stort på G som jag verkligen tror på!

Förresten läste jag om en slående affärsidé i långtbortistan som jag tycker lät riktigt rolig. Alltså gå ut och och laga mat!!
Istället för att gå ut och äta.  Du kan förståss oxå gå dit och handla färdig mat.

Suppersolved löser dina matproblem... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Huset på landet

Ja, men klart att du måste prioritera killen framom bloggen! Låter intressant med ditt projekt också!!

Trevlig vecka!

2009-05-11 @ 12:47:30
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0