Dags att förnya mig - igen....

Jag har bestämt mig för att avsluta den här bloggen och starta en ny.

Jag vill ha en blogg, som är enkel att hantera eftersom jag inte är så "haj" på html-koder och annat så byter jag till blogspot.com istället. Den är väldigt enkel och trivsam så här långt.

Jag ville även byta mitt namn och det var inte alls så lätt att hitta ett ledigt men efter många försök blev det i alla fall Franska Pastiller.

Mitt favoritgodis....Jag kommer att blanda allt i en salig blandning. Allt från loppisfynd till mitt kära pyssel.

välkommen att länka om till.....


Franska Pastiller     


Tack och adjö, jag kommer fortfarande att ha den här bloggen öppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0