Scrapbooking utställning på medis

I går kväll var jag ivrig och liftade Marie
Hon har gjort en underbar LO där hon doodlat ett träd  med hjärtan, av sin familj. Tyvärr hann jag inte fota min för den är med på scrapbooking utställningen  på medis.

Jag plockade ihop någar LO:n och ett par altered burkar jag gjort!  Jag hade svårigheter att välja. Men försökte ta mina favoriter. Kul idé att få visa sina alster!

Utställningen i deras fönster under  aug/sept. Ta er till Styrmansgatan i Mariehamn och kolla!


Kommentarer
Postat av: Lily

Vad spännande med utställningen! Hade jag bott liiiite närmare så hade jag sprungit dit för att se din liftning. Lova att fota snart! ;-)

2007-08-17 @ 09:35:25
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: krumeluran

var och lämnade in ett par saker till Medis jag med, några LOs mitt clearalbum, en scrappad bok, och dotterns väska som hon fick i födelsedagspresent:) Skulle väl komma upp i kväll eller i morgon i skyltfönstret :)
Fick hem nya clearstamps idag, supernöjd, det blev Rhonna Farrers flourishes v2 och sassafrasslass oliver and friends, super söta ugglor :)
ha det gott
Katarina

2007-08-20 @ 16:24:11
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0