Scrapping

Igår kväll fick jag plötsligt lust att scrappa. Gjorde två LO:n. Jag kommer att lägga ut dem bara jag får min kamera tillbaka, förde in den på service igår. Det tar säkert ett par veckor. Men i alla fall är det härligt att ha kommit igång igen.
Jag håller på med lite andra projekt oxå, som snart är färdiga. Bl a en altered book som jag älskar mer och mer för varje dag som går. Den och det andra kommer oxå hit så småningom.

Min promenad blev just avbruten, innan jag ens kom mig utanför dörren, plötsligt bara vräker regnet ner. Jisses, men det gör inget, kul att fundera ut lite nya LO:n och lite nya kort. Har en massa idéer som jag ska förverkliga inom kort.

Idag har jag förresten gjort min första beställning från stämpelgården. De har helt fanstastiska saker där. Allt har gått så smidigt. Verkligen tillmötesgående personal när jag "krånglar" med att köpa momsfritt eftersom vi bor på åland och har skattegränsen. Det var inga problem! Tack Marie och Millan!



Kommentarer
Postat av: krumeluran

jag har också spanat på dera stämplar.... vad beställde du??? nyfiken i en strut är jag :) vill veta om jag måste hem till dig på scrapträff när beställningen kommit fram :)
själv har jag beställt en rosa squeeze med moxiealfabetet så att jag har till kurserna på medis i höst ;) när kommer den katalogen förresten????
nästa vecka börjar barnen på dagis och jag måste väl ta tag i jobbet, men jag ser fram emot några timmar eget scrappande innan jag övergår i arbetets lunk igen :)
När rusket sätter in måste vi försöka ta en pysselkväll
kramis
Katarina

2007-08-08 @ 18:23:29
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0