I`m a trash hunter!

Jag älskar att gå på loppisar och fynda. Jag kommer att lägga upp bilder och skriva lite om mina fynd allt eftersom jag hinner.

Dessa spel har jag samlat in på olika loppisar i vår och senast i veckan sprang jag på bingo-spelet som jag länge letat efter. Jag blir helt upprymd när jag äntligen hittar det jag söker. Dessa kommer jag att slakta och använda inom bl.a scapbooking.

image23



De här gardinerna hittade jag oxå här i veckan för 7 euro! Älskar den här rosa färgen kombinerat med svarta blommor..underbart till mitt sovrum!

image24


Dessa två olika slag av kaffekoppar har jag fyndat på olika ställen för ett par år sedan. De till vänster älskar jag, de är små mocka koppar. Eller varför inte till esspresso? De till höger är bavaria, som man kanske även kan dricka te i. Visst är de ljuvliga???

image25

Så länge jag kan minnas har jag älskat gamla saker och ting. De har en "själ" och säkert en historia bakom sig. Tänk om föremål kunde berätta.

Den här brickan finns i mitt vardagsrum. Karaffen som tyvärr inte syns så bra är oxå loppisfynd.
Brickan är i trä med utsirat mönster  och en blomma i mitten i guld. Den är jätte fin i verkligheten, tyvärr
kommer den inte till sin rätt här på bilden. Undrar vad den kunde berätta....

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0