Helgen!

Jag har varit på scrapbooking kurs hela helgen. Det var inspirerande och jag fick nya ideér. Men jag var inte riktigt i form. Jag har varit  så bedövande trött och dessutom trodde jag att kursen skulle vara nästa helg. Så jag hann aldrig riktigt landa och förbereda mig inför kursen.

Jag skapade inte så mycket, det blev bara två LO:n, en altrad anteckningsbok och sedan lånade jag lite stämplar av Katarina, sådana som inte jag har i min ägo, och målade de stämplade motiven med vattenfärger. Det var lite annorlunda än vad jag brukar göra. Men det var väldigt rogivande att "bara" färglägga.
Att skapa är ju en resa och man vet aldrig före hur resultatet blir, jag är väldigt nöjd med min kurs, fast jag inte producerade så mycket som resten av gänget.

Igår var jag så slut att vi bestämde oss för att äta middag på stan, sedan blev det soffan och där blev jag hela kvällen. Victor och jag tittade på X-men III. Det är en sådan film jag aldrig annars skulle välja men varför inte titta på film med sin son någon gång?

Idag känns det ok men fortfarande känner jag hur trött jag är inombords. Ikväll ska jag försöka ta mig ut och gå och få frisk luft i lungorna. Det brukar hjälpa. Desstutom MÅ^STE jag dammsuga och röja upp i hemmet.

Hoppas det blir en bra dag idag! Det tror jag faktiskt!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

hej hej!
här är en till som är trött :)onti huvudet som tusan idag :(
Tror den som velat haft mer teknik inte var ny utan snarare en av de som varit med ett tag och som kanske vill utveckla sig mer. nåja sånt är livet :)
Nu ska jag shoppa loss för pengarna jag fick ihop på kursen, ska nog beställa lite nya cardstock, kanske lite våriga pastelliga färger, känns som ett alternativ till allt murrigt som jag gjort ett tag :)srapperiet.se tar ju bara 4kr för sina enfärgade cs.
kram kram och tackför helgen

Katarina

2007-11-19 @ 13:49:56
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0