En lugn helg!

Helgen har varit så lugn. Jag har verkligen tagit igen mig och inte gjort så  mycket. Men jag har gjort en beställning på ett underbart papper som mari/lily har gjort kalender på. Kolla in pappret här.
Jag har äntligen gjort min altered book klar men har tyvärr inte fått den fotad ännu. Bilder kommer så fort jag hinner...
Jag är inne i någon slags pysselkris. Jag har hur mycket som helst jag vill göra och massor med material men det liksom bara rinner ut i sanden.
Jag håller på o ordnar till en pysselhörna i sovrummet och då hoppas jag få mera översikt över vad jag har för saker. Nu är allt utspritt här och där.
Sunshine!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

nu har jag igång min utställning i H-lands bibliotek, åk dit och inspireras vet jag ;) Och på bloggen har jag nu lagt upp tavlan som jag gjorde till scrappiz tävling.
vann inget men är lika glad för det :)
vi borde försöka ha en kvällnärvi pysslar ihop, kanske före mediskursen?

kramis
Katarina

2007-10-23 @ 20:20:03
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: krumeluran

Hej igen!
Nästa vecka är ganska fullproppad, ska gå modell på damernas afton bla och gå kurser och möten så jag har hela veckan fullbokad.
ska vara på paletten den 10november kl 10-14 och pyssla julkort för brinnkära livet.
ska på mässa i helgen till sverige, ska nogköpa på mig några stämplar, även omdet bara blir några för kassan börjar eka tomt igen ;)

Ha det gott
Katarina

2007-10-25 @ 19:08:42
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0