Jippii

Idag har jag sålt mina första kort! Det är jättekul för mig! Min väninna föll pladask för mina turkosa kort med "afrikadamen".
Och på lördag skall jag sälja på loppis och passar samtidigt på att ha en hög med kort till salu, bara för att få lite feedback och se om någon gillar dem.

Idag är jag kreativ med bakning. Jag bakar mitt standard bröd som jag bara rör ihop till en ganska lös smet, sedan får det jäsa länge 2-4 timmar, till sist slänger jag det på plåten utan att knåda och det blir såå gott...sådär trevligt segt. Grundreceptet är av Anna Bergenströms "lustiga brödet" som jag omarbetat till mitt eget! Här länkar jag till receptet  på tasteline där jag är medlem och lagt upp en del recept.

Sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0