Foton från helgen.

Några favorit foton från Victors konfirmation som "pressfotograf" Idaskida tagit !!


Härligt med nystädat!


Här lägger jag sista handen vid glasen innan vi går till kyrkan.



Det här är Toffe och jag. kul bild på oss i kyrkan.



Hårdrockarn Kevin tar sig en funderare, oxå i kyrkan.


Då var det klart!! Ljusbärare Victor....


Presenter och  presenter...


Ida och jag!

image289

Kolla vilken närvaro Victor har. Han tittar genom kameran! Fotogenisk så det förslår! Här tillsammans med fammo. Mitt absoluta favvo kort som jag ville delge även er. Tack Ida för alla fina kort!


Kommentarer
Postat av: ida

varsågood:)

2008-04-03 @ 20:09:27
URL: http://idaskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0