Härliga lördag...ihana lauantai...wonderful Saturday..

Ah, visst är det härligt med lördagar?!

I dag har varit den ultimata dagen, jag har pratat med min jätte goda vän Annkaisa som bor i Kotka, (moi Annakaisa, se oli tosi kiva puhua sinun kanssasi tänään :) )

Jag har oxå träffat Tina och systeryster Sari på stan idag. Vi kollade in Bettans bod (second-hand) och visserligen fyndade vi.., jag kom hem med ett ovalt gammalt fat. Det är så läckert att sätta sallad på ovala fat..

Jag har testat att fixa till lite gamla glasbitar som jag plockade på en strand här nära mig för många år sedan när jag var sjukskriven och nästan utbränd. Min terapi då var att plocka glasbitar på stranden. Alla frågade vad jag ska göra med dem och jag svarade att de kommer säkert till användning...

T ex så här.......................folie tejp och en liten blomma.............................på en matta av vackra danska slantar...






image316

Kommentarer
Postat av: sari

Du är nog fyndig!!! Då är cirkeln sluten för tiden du mådde skit! Systeryster bara blomstrar.
Egentligen tänkte Tina och jag överraska med att komma över nu på kvällen med vin flaska!! Men tyvärr kunnaa Tina inte förrän efter kl22 och vi konstaterade att de kanske är lite försent! Sådet blir till en annangång! Kramix

2008-04-12 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0