Kväll....igen...

....och klockan närmar sig 24.00. Kvällen var underbart varm och jag gick ut och promenerade. Det slutade med att jag gick till Sari på kaffe. Som alltid hade vi en massa att prata och fnissa åt...min kära syster yster. Hennes äldsta dotter hoppade till för hon trodde hon såg två Sari...fast vi ju förståss inte alls är systrar på riktigt. Jag kom hem med en kasse böcker som hon tänkte föra till Emmaus och hon fick en tapetbok av mig.

När jag kom hem försökte jag få ordning på mina foton  i picasa och sedan kopiera hit och dit men det strulade så in i norden. Men nu hoppas jag iaf kunna visa de två kort som Anki fick som give away.


image280

image281

och innanför ser kortet ut så här:

image282

Kommentarer
Postat av: Anki

...och nu har de fina korten anlänt hem till mig.

Tack,tack!

Anki

2008-04-02 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0