Layouts i A4!

Jag har nu oxå hängt på trenden att scrappa i A4 format. Trevligt och enkelt. Jag har dessutom tänkt att "less is more" när jag scrappat. Underlaget är tapet. Jag kunde inte låta bli att använda de eftersom jag fått en hel del böcker samt att de passade ypperligt till fotona.  Det är ju förståss det här med syrafritt men jag håller inte hundra på det...

Jag funderade länge på om jag skulle ladda upp dessa (av olika orsaker) och visa allmänheten men tog mig i kragen och tänkte Why not! Jag bestämde att jag skulle scrappa en händelse, den här gången en resa och inte plocka härifrån och därifrån foton ur mina gömmor. Kanske jag härefter försöker scrappa mera händelsemässigt...vi får se...

image298

image299


image300

image301

image302

image303

image304

image305


image306


image307

image308


image309



image311

image312


image313

image314


Jag märker att scannern lite fuskade och tog inte med allt i nedre kanten. Men det får vara så här.






Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! scrapping är något jag funderat på att börja med.Har så mycket kort på mig som barn som jag skulle vilja göra lite speciell.
Korten blir mer personliga, fina foton du visar.
Ha det bra.

2008-04-10 @ 09:08:31
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anonym

Snyggt schack!!

2008-05-09 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0