Nu är det lördag ... o fest...eller ???

Oj vilken vecka det har varit!

Först var jag på jobb-kurs till Helsingfors måndag till onsdag. På torsdagen var jag med Victor till motorfordonsbyrån och han skrev moppekörkortet,  på kvällen kom då äntligen hans lilla monkey honda och vi var ut och han fick öva att provköra den--- javisst jag måste ju oxå pröva den..... Sedan skulle det oxå bakas...och hinnas med en tv-serie jag inte kan leva utan just nu hm...nej säger inte vilken .....och ännu mera serier..typ en dansk Brottet som bara är såå spännande.

På fredag hade vi 20- och o (ett försenat) 15-årskalas med släkten...och mera moppe...Victor äääälskar monkeyn...   :)
Ut och gå en långpromenad med Minna och dessutom hjälpte jag henne att plocka upp ett loppisbord på RK-gården. Alltså det har varit en sk loppis-lördag där man kan hyra bord och sälja allt man kan leva utan.

Idag lördag har V och jag varit till stockholm och bl a inhandlat nya fotis-dojjor, nu ska han återgå till träningen efter många och långa veckor av total stillhet efter skador i knäet. När vi kom hem, var det fullt hus med trevliga ungdomar som grattade Christoffer på hans 20-årsdag....just nu är de ut och äter men de återvänder efter att magen är mätt och det blir fest hela kvällen....dessutom lär det spelas 70-tals musik på hempuben....
På båten hem träffade jag min bundis Camilla med Torsten som kom hem från Prag där de firat hennes 40-årsdag. I morgon fyller dessutom hennes son år..

Oj höll på att glömma...kollade in vädret på Kreta..runt 24 - 27 grader varmt...oj vad jag längtar....Nu är det bara 4 veckor kvar..............................................................................................................................................................................

Sunshine to all!

Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0