Onödiga men roliga saker på min önskelista

Den här score-pal skulle jag vilja ha! Livet skulle bli  enklare när man har en hjälpreda då man lagar kort, askar m m. Scorp-palen är, som namnet säger en platta med färdiga skåror. På den sätter man sitt papper och med hjälp av ett falsben skårar man sedan pappret så det blir lättare att vika.


Den här Crop-A-Dile Eyelet & Snap Punch Tool har åtminstone 8 funktioner i samma verktyg. Man kan göra hål, sätta fast olika små eyelets och brads...you name it.

Dessa stämplar är väl för kuliga. Jag tror att det finns många användningsområden för dem. Man kan göra en förhandsbeställning redan nu men de levereras först i juli. De hör till förra årets december-kit och troligtvis blev de så populära att Lisa Bearnson ordnar ett nytt tillfälle att kunna beställa dem. Tackar för det. Jag har inte bestämt mig ännu om jag gör en beställning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena systeryster!
Vet su att jag lyckats uppdatera min blogg lite, det va länge sedan sist... O d där människorna i fastalandet förstår inte att man ska kommentera varje inlägg, hmmm, måste börja ge dem mera instruktioner.
Kramix, beställ nu bara!!

2008-04-28 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0