Några vita loppisfynd

Loppisfynd som fått vit målfärg.

En vinlåda där jag sandpapprat fram vinmärket. Skall ha en massa scrapingsaker i den här lådan.







Lådan som var brun och ful som jag visade i inlägget från igår, blev charmig i vitt. Den är inte riktigt klar ännu, ska få lite mera shabby chic stil...




En ca 60 cm hög ljusstake blev skitläcker i shabby chic vitt, eller hur?




Silverfatet blev ett stilleben som just idag ser ut så här. Jag brukar ändra ofta! Glasklockan är ett av mina bästa köp det här året från In My Carport i Uppsala. Blunda för sakerna runt omkring...mina scrap-album..m m...  Flyttade om saker och ting när jag skulle fota - och igen kan jag konstatera att jag ingen fotograf är !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0