Erbjudande!

Jag fick ett erbjudande att sälja mina kort för ca en månad sedan. Idag hade jag bestämt mig och stegade därmed in på stans mysigaste inrednings/presentbod.
Eftersom inte ägarinnan var på plats, ringde hon lite senare efter att de i butiken, hade kollat genom mina kort. De var imponerade och tyckte att de liknar små konstverk. Det tycker jag är ett väldigt bra vitsord.

Om ni undrar vilken butik jag pratar om, kan jag säga att det är El Shaddai. Birgitta har väldigt trevliga saker i sin butik, det är trångt och trevligt där. Hon säljer t ex saker från danska Villa Collection och en massa annat som man vill ha...

Jag har lagt in en beställning på änglavingar, de är vita med fjädrar...och ser så som jag tror att ängla vingar ser ut!
Hoppas hon får tag på sådana. Tror de kommer att passa hos mig!


Kommentarer
Postat av: krumeluran

NÄÄÄÄ!!! så skoj bruden :)
själv skulle jag aldrig våga :)

häller på att sälja av en del av mina grejer, känner att det är inte lika inspirerande längre.
om en vecka far vi till thailand woho!

kramis
KAtarina

2008-02-23 @ 15:29:23
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0