HAPPY VALENTINE TO EVERYBODY !

Idag är det alla hjärtansdag. Jag har endast gjort två kort. Dessa kommer jag att ladda upp så fort mottagarna fått dem. Jag har aldrig tidigare gjort kort för just det här tillfället, tror jag iaf. Orsaken kanske är att vi i Finland inte firar lika mycket som i andra länder. Jag hoppas att mottagarna gillar  mina kort, de är ju inte som alla andra, jag kör med min egen personliga stil som vanligt... :)

Härom kvällen frossade jag i mina nya clear art stamps. De är helt underbara.  Det är allt från julgubbe till fåglar. Mina favvisar just nu (och troligen forever) är mina Paris stämplar. Jag skulle kunna köpa hur många som helst av sådana. De ska gärna vara lite shabby chics... lite ruffiga men ändå eleganta. Jag är helt såld på allt som gäller franskt.

Efter jobbet ska jag till stan och loda runt, troligen styr jag stegen till antikvariatet och emmaus, det är roligt att botanisera i gamla böcker och titta runt på hyllorna med gamla ting. Ibland kan mitt öga fastna för nån rolig sak, oftast handlar det om ett par euro att spendera på något som andra inte ser dess potential, vilket gör mig glad.

Så till alla mina vänner och alla okända som tittar in hit till min blogg, en riktigt stor kram på  Alla Hjärtansdag!

Sunhsine!

Kommentarer
Postat av: ida

Ha en bra alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 10:34:28
URL: http://home.aland.net/idaskida
Postat av: krumeluran

god fortsättning på alla hjärtans dag.
kramis
Katarina

2008-02-14 @ 18:00:31
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjenis penis!
Lördag förmiddag, underbart att vara ledig.
Änglarna spelar sin sång, englundarna går sin lilla gång,vi systrar alltid vara,fast vi någongång nånting spana,,,hahahahha ha de bra kramix

2008-02-16 @ 10:14:14
Postat av: Anonym

Rimma inte så svårt, men hitta alla orden kan vara hårt. Gå nu till min blogg, så kanske du oxå kan få en grogg

2008-02-16 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0