Valentine canvas.

Nu har jag gjort min första canvas tavla. Det blev en krackelerad Valentine tavla med ett hjärta i pappersblommor.
Den känns väldigt "jag " och tycker det var en hit att göra. Man vet ju aldrig hur resultatet blir. Åtminstone har jag en vision hur resultatet ska se ut men allt som oftast ändrar jag mig under resans gång.

Tittade in i stadens hobbybutik för ett tag sedan för att köpa canvas tavlor men de var ju så dyra och fyndade i stället på Sparis en för 3,95! Det var ett överkomligt pris för min plånbok.

Jag är en urusel fotograf...tyvärr.. ljuset är helt fel så den kommer inte alls till sin rätt. Ida, jag lovar att fota om den :)

Den vita blomman var min väns påhitt och den blev helt rätt där den står med en turkos sten.

image239


image240

Kommentarer
Postat av: ida

Vad fint du gjort! Undrar om din son, prinsen, ärvt några pyssel-färdigheter så man kan vänta sig ett kort på alla hjärtans dag:)

2008-02-05 @ 00:18:21
URL: http://idaskida.blogg.se
Postat av: Sari

Gud vad du är duktig! Tavlan är ju fantastisk!!!!
Kramix Sari

2008-02-06 @ 07:44:52
Postat av: Anonym

suvvesnygg - sådana borde du göra och sälja människa!

2008-02-08 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0