Min väninna och jag...

.........var på en kryssning i julhelgen. Det var en sådan där snabb kryssning. Vi åkte vid sex-tiden och var igen i stan vid halv tolv. Man hinner bara äta så är man på andra sidan pölen och sedan vänder fartyget tillbaka. Då hinner man handla lite tax-free och ta någon drink, innan det är dags att kliva av.


Vi tog en massa foton, men det här är ett av mina favorit-foton från den kvällen. Mina nya fina inköpta örhäng kan skymtas...



image213

Birgitta och Sari, friends. Men som brukar bli kallade för systrar när de rör sig ute....så min "syster" se vad fina vi är.


Och....jag har inte kommit igång med mitt scrappande....

Kommentarer
Postat av: ida

oj, jag tycker ni liknar på varandra också:O

2008-01-08 @ 15:24:07
URL: http://idaskida.blogg.se
Postat av: krumeluran

long time no see, sunshine!
trött som få... mycket nu när man börjat jobba igen. dina blommor är här i en zip-påse, men det blir väldigt lite just nu. har precis fått nya stämplar från Magnolia, så just nu är det deras kort som står på agendan.
kanske jag kikar in någon dag till ditt jobb :)

kramis
Katarina

2008-01-13 @ 18:14:25
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0