En storg sorg!

Min älskade bror 47 år gammal, har avlidit. Jag och min familj är bedövade av sorg över förlusten. Ingen som inte gått igenom detta kan förstå hur ont det gör. Hur förtvivlade vi är.

Min älskade, älskade bror Tage, jag hoppas att änglarna tar väl hand om dig!
Jag hoppas farmor och farfar är vid din sida och att du har det bra där du är.
Jag hoppas att jag får träffa dig igen när min tid är ute!
Jag hoppas du ler i din himmel.
Jag hoppas du tittar ner på mig och min familj ibland, att du ser hur mycket vi saknar dig.
Jag hoppas att du inte fryser om dina händer och fötter.
Jag hoppas att du har förstått det här som inte vi förstår, att du inte finns här hos oss.
Jag hoppas.....

- - - - - - - - - - - - - -

Finns inga ord!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

åhhh gulle än, jag beklagar sorgen verkligen!



du vet var jag finns om du behöver en fika eller en pysselstund



kram

2008-07-14 @ 11:04:10
URL: http://krumelurans.blogg.se/
Postat av: agnes

:( <3

2008-07-15 @ 18:20:59
Postat av: krumeluran

bekymmra dig inte om boken, jag vet vart du finns och jag har fler om du vill låna, om du vill inspireras att pyssla dig ur en del av sorgearbetet. här av dig isf, jag har både designing with recipie och designing with details som är relativt nya :)



kramis

2008-07-15 @ 20:24:01
URL: http://krumelurans.blogg.se/
Postat av: Cila

Tänker på er allihopa!

kramar om

2008-07-17 @ 15:33:24
Postat av: Ann-Len

Dessa ord har jag läst nästan varje vecka sedan tragedin och nu är det snart jul. Vi skall väl se

sol snart.

Kramar.

2008-12-15 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0