Nu är det sommar och sol....

Jag kommer antagligen inte att pyssla med så mycket kort o sånt i sommar. Jag måste sköta om min kropp eftersom jag inte mår riktigt bra, mina blodvärden är åt helsike låga. Jag är trött och åter trött...faller ihop på soffan som en trasa...försöker som sagt bara överleva dagen. Jag har fått stränga order om att medicinera. Jag hoppas att  alla runt omkring mig förstår och stöttar mig.

Jag hoppas att solen och alla mina promenader oxå ska göra underverk och få mig att orka vidare och att ta itu med vardagen igen. Jag trodde aldrig att just jag skulle kunna falla. JAG som alltid haft full kontroll på allt och varit stark som en oxe! Nu är det dags att tycka ännu mera om mig själv och hela mig i både kropp och själ.

Jag önskar Er alla en underbar sommar med mycket god mat och trevliga vänner, en härlig semester, fint väder och ett gott humör!

Kärleken består!
Glöm mig inte, jag finns här fast jag inte bloggar alla dagar!


Sunshine!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

krya på dig :) och lycka till, oavsett vad orsaken till ditt låga blodvärde beror på :)



Kram

2008-06-08 @ 09:30:34
URL: http://krumelurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

SYSTERYSTER! Finns här om du behöver nåt!

puss och kram

2008-06-08 @ 11:02:51
Postat av: pernilla

oj, du brakade ihop ordentligt efter din resa...typiskt att resor är någon form av "triggers". Tycker jag i alla fall. Hoppas att du snart blir bättre, ta hand om dig! pst!Jag ger gärna healing om du vill ha...

2008-06-10 @ 11:06:31
URL: http://pernillasart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0