100 inlägg och Give away...

Glad påsk!

image279

önskar jag ER alla!!

Det här kortet är en påsk hälsning av Sari. Visst är det fint?!

Tänk att jag har gjort mitt hundrade inlägg idag!! Det trodde jag aldrig när jag i somras på staplande steg började att blogga. Jag visste inte hur resan skulle bli. Hade inga funderingar eller erfarenheter hur man bloggar men jag lär mig hela tiden och tanken är att jag ska bli bättre på att uttrycka mig med ord.

Dessutom...............

Vill jag härmed fira min Stora Dag genom att ha en Give-away. Det enda du behöver göra är att lämna en liten kommentar och berätta om du har någon hobby eller skriv något annat kul du har på hjärtat. Lotten avgör vem som vinner. Du har tid till tisdag den 25 mars 2008.

Vinnaren kommer att få några kort jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Brittmarie

Hej och Grattis på "Hundra års dagen" Bra jobbat.
Happy Easter hälsningar från USA.

2008-03-21 @ 06:36:54
Postat av: M

Om man kan vinna dina kort vill jag vara med! Allt gott, Mari

2008-03-22 @ 21:18:57
Postat av: V

oj va fina kort mamma! LOL

2008-03-23 @ 11:50:10
Postat av: Anki

Hej!
Har inte själv börjat blogga ännu, men besöker många andras bloggar dagligen. Till dig hittade jag via Maria och in my carport.Jag är en mångpysslare och håller på med olika projekt i perioder. Just nu är det smycken av pärlor och kortmakeri. Det jag aldrig överger är min klädsömnad. Kram Anki

2008-03-24 @ 19:43:39
Postat av: krumeluran

härligt kort du fått :)
Vad jhag gör vet du ju ;)

Ha en god fortsättning så här i snön
KRam
KAtarina

2008-03-25 @ 18:34:06
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0