Åter till vardagen och en ny släkting!

Så är då påsken över för denna gång. Jag har haft en helt underbar sådan. Lugn och ro, god mat, promenader och uteliv. Härom kvällen var jag på lokala puben där jag träffade min småkusin Jens, han hade en kille med sig och det visade sig vara min okända småkusin Magnus från Uppsala! Jag tror att vi träffats nån gång när vi var barn, men jag är inte helt säker.
Vi hade en jätte trevlig kväll ihop. Vi lovade varandra att hålla kontakten. Desstutom bestämde vi oss för att träffas på ön, som vi har gemensamt, i sommar om vi har semester samtidigt.
Jens, min andra småkusse, brukar jag stöta ihop med ibland nere på stan.

Dessutom har jag scrappat en kväll. Bilder kommer framledes...

Alla ni som inte lämnat en kommentar, gör det så kanske just du får ett par kort som jag knåpat ihop....

Ha det gott alla, var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0