Holiday...Yes!!

Yiaso,
Nu åker jag på semester, äntligen! Hoppas att jag får vila min trötta själ. Jag har inte haft tid på sistone att uppgradera min blogg men jag hoppas komma hem med nya friska tag och med massor av foton som jag kan dela med mig till er.

Nu är väskan packad och förmaningarna till grabbarna är sagda. Fast två av tre av dem är bortresta, så yngsta killen fick höra allt det de MÅSTE komma ihåg att göra.

Nu har jag just korkat en flaska vin och tänker försöka varva ner och samtidigt höja mina dåliga blodvärden...tihi...

Må väl och...sunshine to all of you! See you after a week or so...take care and have some - wine!

Kalispera........

Kommentarer
Postat av: systeryster

Ha d så jättegott!!
Miss you, kramix

2008-05-17 @ 21:14:09
Postat av: Brittmarie

Hej!
Hoppas att semestern varit underbar.
Sitter just nu under kork eken och luktar pa blommorna.
I dag är det 28 grader och det måste om en strund
bli ett par dopp och lite svalka.
Kramar

2008-05-25 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0