Loppis på Föglö

I lördags var jag och "systeryster" Sari till Föglö på loppis. Vädret var så härligt. Spegel lugnt vid havet. Tyvärr hade jag ingen kamera med att föreviga det vackra.

Vi delade loppis-bord och vi hade massor av saker. Försäljningne gick ok. Jag köpte en gammal härlig och nästan oanvänd skrivmaskin för 1 euro! Nu ska jag köpa nytt färgband och se prova skriva på den. Jag köpte oxå pärlhalsband + armband från Dyrberg & Kern.

Jag skapade nya kontakter och sålde förståss oxå mina nya härliga Envirosax kassar.

Vi kom hem vid fyra, lagade en hastig middag och blev på soffan hela kvällen och vid nio somnade jag så sött på soffan. Mina blodvärden har rasat - igen....suckar....






Envirosax Monochromatic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0