Nu kan jag avslöja min idè...Envirosax..

Jag har blivit återförsäljare till Envirosax miljövänliga bärkassar!!!



Envirosax är en succé över hela världen. Den syns främst i gatubilden i San Fransisco eftersom de lokala myndigheterna förbjudit plastkassar. Engelsmännen har också tagit kassen till sitt hjärta. London kommer att i 33 stadsdelar förbjuda plastkassar nästa år 2009. Paris har redan infört förbud. Nu har kassen även kommit till Skandinavien där den säljer otroligt bra.


Nu lanseras Envirosax också på Åland. Jag är glad att kunna erbjuda en världssuccé till er. Ålänningarna är ett miljömedvetet folk och kommer därför med säkerhet att tycka om Envirosax!

Shoppingbagen är gjord av liknande material som fallskärmar och är otroligt slitstark. Den väger bara 40 gram men har en bärkraft på upp till 20 kg. Så liten att den ryms i handväskan. Trendig med härlig design!

Visst vill vi alla reducera användandet av plastkassar? Det blir ännu roligare med en trendig bärkasse!



Många härliga mönster att välja mellan.

Alla ni som läser! Låt oss starta ett krig mot plastkassar och bli mera miljömedvetna!
Ålänningar, hör av er till mig!

Nu är det dags att förändra världen.

Vi kan!   Vi vill!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Oj va fina bilder du har på dina väskor!! Den som finns på bilden vill jag jättegärna ha!!

Kramix

2008-09-16 @ 08:26:33
Postat av: Cila

Har du blivit återförsäljare? Skitbra ju! :)

Jag vill också köpa! :)

3 stycken sku va bra å ha. Fast vilka färger vet jag inte än. :)

2008-09-16 @ 09:59:23
Postat av: catarina i Luleå

Hamnade av en slump på din bloggsida.

Jag skulle jätte gärna vilja köpa en väska eller flera.

Vad kostar dom?

2008-10-13 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0