Dags att förnya sig...och tänka på miljön.....


Jag har startat en blogg om min firma Bag-Ans . Vänligen kolla in den!!

Jag är återförsäljare till  Envirosax-shoppingbags på Åland.

Vad är Envirosax?

Det är en shopping-bag som väger 40 gram men som tål 20 kg och som du kan använda om och om igen......




Alla vill vi ha en bätte miljö, eller hur?

Därför har jag ett upprop här och nu!

SLUTA  KÖPA plastkassar! 

Kära Ålänningar och bloggare,...

Länka till min sida www. Bag-Ans.blogspot.com och sprid mitt budskap vidare! Det kostar inget!! Men ack så viktigt!

Du gör en tjänst för vår miljön när just Du sprider budskapet om de behändiga  kassarna vidare.....jag räknar med Dig

Vi Ska Visa Världen att Vi Ålänningar är Bäst På att Vara Ett eko-Samhälle!  Är du med?!

Vänligen lämna ett avtryck angående - allt-

Bag-Ans.blogspot.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0