Bättre sent än aldrig..

Mina julkort! 4 st som jag tävlade med i "Ålands finaste julkort -08" på Ålandstidningen.




Kort nr 1 är det som jag vann första pris med.
Jag har skannat in dem för att de ska vara så naturtrogna som möjligt. Nu har jag dock inte skannat in insidan eller baksidan där jag oxå fixade lite....
Barnet är stämplat på tapet. Sångtexten är oxå stämplad.Av lite spets och en bingobricka kan det  bli ett såhär.





...med motiveringen...



Egentligen fastnade juryn för det här ultramoderna kortet men som hon trodde var "för" modernt?!



som borde svängas ett halv varv...för att ligga rätt.


Kort nr 3:

Ett riktigt standard julkort...med jultomte. Stämplad på papper, lite band och en vacker sten. Voila!




Och det sista franskinpererande kortet som jag ääälskar ;) är inte ett dubbel-kort utan ett helt vanligt enkelt kort, fast kanske inte såå vanligt när man ser baksidan. Förståss oxå stämplat med mina favvis-stämplar.






Hoppas du gillar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0