Irrritterrrad!!

Ja, det blir jag när jag surfar runt på trevliga bloggar och det börjar spelas musik!! Visst kan man ha det men inte att den börjar genast man öppnar bloggen! Jag vill själv kunna välja OM jag vill höra och inte bli tvingad att lyssna...för om jag
 t ex lyssnar på min egen musik på datorn vill jag inte att det plötsligt blandas in någon annan musik...

Suck, Jag tycker det kan vara jobbigt. En underbar blogg kan totalt haverera med hög och totalt skramlande musik som absolut inte passar in i stämningen på bloggen! Nu har jag alltid högtalaren avstängd för att inte bli "störd" när jag ser på vackra inredningsbilder eller fantastiskt vackra kort eller någonting annat fint som bloggaren vill visa!

Jag läste någonstans, där personen berättade om hur man kan få musik till sin blogg och han sade att det bästa är om bloggaren ställer in musiken så att den som kommer som besökare till bloggen själv kan trycka på OM man vill höra den. Det tycker jag är det bästa tipset ute i cybervärlden.

Vad tycker du? Blir du störd när musik plötsligt börjar spela när du surfar till en en trevlig blogg? Eller har du valt att ha musik på din blogg och varför har du det? Kommentera jättegärna,. tack!!

Ok, det var dagens klagovisa!

Dagen har varit mörk och slaskig. Inte alls inpirerande MEN jag var på loppis och fyndade världens vackraste spetsgardin, säkert 10 meter för en spotstyver! Nu ska det bli gardin till köket och resten??? Tja det vet  jag inte...

Dessutom fyndade jag hackmanns bestick och olika slevar i alla möjliga storlekar man behöver för att hälla upp den goda maten på faten. Visserligen var den inte komplett, men man kan alltid komplettera det som saknas, endera från loppisar eller  affärer!

Och...panelgardiner 2 st i linne från hemtex!  På dessa kommer jag att stämpla  och skriva något passande! Få se om jag kommer att använda de som gardin eller duk....eller något annat.

Krama om era nära och kära och säg någonting du vill säga......man vet aldrig........jag har tänt ett ljus o skickar en tanke ikväll - igen - till min kära bror i himmelen.....och han ler......................och jag likaså  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0