Kaffe-tajm

Efter inspirationer jag sett på nätet och hos Mari om kaffe, tyckte jag det är dags även för mig att visa upp mitt kaffe ...
Några kort kommer här som jag knåpat ihop i kväll efter middagen.  Grunden är vattenfärg och sedan har jag stämplat och även limmat på bilder. Jätte  kul, det här gav mersmak....

Du kan klicka på dem så blir de större. Tyvärr blev de väldigt bleka när jag skannade in dem. Ska försöka åtgärda det i helgen...med nya och förhoppningsvis bättre foton...


Kaffelatte



Kaffedrink





Espresso




Kaffe med socker och grädde


  


Idag har jag haft julafton för jag fick paket med nya stämplar kolla in den här, Basic Greys nya Aviary, helt underbara stämplar, som jag lekt med hela kvällen....resultat kommer framledes...





Den här Prima Marketings My Rose, blev min äntligen oxå!



Kommentarer
Postat av: mari

Ha - va kul att du blev inspirerad - var hittade du mera kaffe? Supercoola! Och stämplarna - ser du hur grön jag är av avund - njut!

2009-02-18 @ 21:15:22
URL: http://saxolim.wordpress.com/
Postat av: mari

hmm - förstod inte var på bloggen - men kolla min blogg för svar på utmaningen! hihi

2009-02-18 @ 21:59:58
URL: http://saxolim.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Spana in Dubbelbloggen vettja; du kommer inte att ångra dig! Det är typ fysiskt omlöjligt...



2009-02-18 @ 22:06:50
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0