Lite hemifrån..

Jag är så glad över mitt nya zinkhus som jag handlat från talomaalla. Som synes är det ett bautastort hus. Man kan ha ljus innanför som lyser. Därifrån kommer oxå madonnabilderna som jag tryckt på kuddfodralen.







Omstruktureringar på min skänk från detta...




...till så här.....äntligen hittade jag en bra plats för statyn Ave Maria. Den fullkomligt lyser upp där den står! Arvegods...




Trevligt med diskmedel i en fin karaff, tycker jag i alla fall.



Rosenpotpurri i hallen som doftar ljuvligt och ger ett välkommet intryck. Fast jag kommer alltid in genom min andra ingång, som går direkt till mitt vardagsrum.





Mitt roliga skåp med en krans och ett grytunderlag, på den en vacker tygbit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0