Lite Scrapbooking

Jag brukar aldrig skicka in mina scrapbooking alster för tävlingar och utmaningar men i fredags kom plötsligt lusten till att skicka in till Swescraps veckoutmaning. Jag har ingen aning om hur det går. I alla fall har jag tänkt "less is more" på min layout.

Här kommer dock några andra gamla LO:s som jag scrappat vid tidigare tillfällen.

En salig röra med stämplar, olika slags tags, spets, overlay m m .....



Toffe från sommaren 08



Min bror med sin dotter. Den uppmärksamma ser att det står "klockan har stannat". Det behöver jag kanske inte utveckla här och nu vad som menas med  det  :(
Underbara papper från SEI som jag pantat och pantat på...för de är såå fina! Vissa papper har "sammet" som dekoration, t ex ovanför namnet Tage.








Enkel Layout, det var endast blommorna som tog tid att klippa ut...








Från Kreta 08, en bild säger  - allt?





Papper från Lisa Bearnson!




Ordet Kreta är bokstäver från ett alfapet-spel




Grunden är papp-låda och tapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0