Och lite annat pyssel...

Jag har tryckt upp mönstret på tyg och sedan sytt lavendelpåsar till mitt linneskåp! Jag skrev för snart två år sedan att jag skulle brodera lavendelpåsar men eftersom jag inte är en broderingsmänniska så bestämde jag mig för att trycka på tyg istället och resultatet blev jättebra. Tyvärr är fotona skitusla...Ida - du borde fotat istället! Tyget är förresten ett gammalt örngott. Återanvändning är alldeles underbart!!!









Jag älskar det franska, därför var det enkelt att välja just de här motiven :)



En bit tyg som blev över blev så här trevligt på mitt skåp och dess handtag...




Mera romantiska tygremsor....som jag nu har pippi på...hi hi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0