Söndag kväll....

....ligger jag på soffan och njuter av det lugna. Idag har inget hänt i mitt liv som är värt att nämna. Jag har mest chillat.
Men i morgon och på onsdag ska jag på juridik kurs till ÅTC kurser som är till för nya företagare. Det ska bli intressant och mycket matnyttigt hoppas jag. Jag har lite på G med firman och då är det ju bra att kunna juridikbiten.

Så go vänner, ha e trevlig kväll - det ska jag ha iaf. :)

Med en bild av Houtskärs Vapen. Men hur blir det med den nu när Houtskär gått med i Väståboland?? Är det någon som vet??





Kommentarer
Postat av: krumeluran

suck!! jag är superdålig på att ta mig till stan... bor ju bara 3km bort :( nåja... boken går det knappas någon nöd på hemma hos dig ;)



Förresten.... kolla in detta:

www.saxolim.wordpress.com Gissa vem som sparkat Mari i baken att börja blogga :)



vi får ta en scrappingdag vid tillfälle.... börjar sakna kurser att gå på :)



KRAM

Katarina

2009-02-16 @ 13:37:27
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0