Regn = läsning!

Sommaren lyser med sin frånvaro och då passar det bra med lite sommarläsning!

Alla är väl attraherade av vampyrer, eller??
Såg filmen Twilight och blev helt såld på hur vacker filmen är, alltså hur bildmässigt och konstärligt utförd den är. Sagan om tjejen som blir kär i en vacker kille som visar sig  vara en vampyr, en omöjlig kärlekshistoria. Hur ska det gå för dem? Andra filmen släpps i september.

Sedan fick jag låna alla fyra böcker av Ida. Nu håller jag på med den andra boken, New moon och den är så spännande!

Känns riktigt bra att drömma sig bort till fantasin ibland...
Drömmer jag eller är jag vaken, för nog finns väl vampyrer på riktigt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0