En dam blev det idag!

Alltså som kort.
Hittade min spets-stämpel och den ville jag ha när jag "maskade" den sköna damen som oxå är en av mina favorit-stämplar. Jag har faktiskt en hel del av dessa sköna damer, många har jag ännu inte ens provat!

Jag är inte alls nöjd med kortet, valde ändå att visa hur ett misslyckande kan se ut ;)

Det får bli ett nytt och bättre kort nån annan kväll för nu ska jag lata mig och bara njuta av resten av kvällen i soffhörnet. Sedan väntar en av världens mest romantiska bok, som Cila på mitt jobb såå gärna lånade ut! Kärlek och tantsnusk - kan det bli bättre?       *skrattar*

Oj, nej, klicka inte för större bild...






Kommentarer
Postat av: krumeluran

Det blev ju jättefint :)

Menar du att jag fär nalla på dina fyndigheter?? så snäll du är :)

Kommer du på besök på maris kurs till helgen... jag ska gsätspela där :)



KRAMIS

2009-03-17 @ 20:32:17
URL: http://www.wordpress.com
Postat av: krumeluran

glömde ju säga att Magdas har ju french flea market kit... och de papprena är underbart vackra... för jag har dem i min hand :)

du hittar det på magdas.se under mönstrade papper My minds eye



KRAMIS

2009-03-18 @ 19:11:50
URL: http://www.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0