Envirosax nyheter hos Bag-Ans

Botanica heter den nya fräscha serien som jag nu har i lager.




Plastkassen är kass!
Och irriterande dålig, den håller ingenting. Våga satsa på en stilren och eco chic kasse till våren du också!  Jag har givetvis flera färger i mitt sortiment... Den håller för 20 kg och blir så liten att du inte ens märker den i din väska.

Givetvis har jag en hemsida som är under uppbyggnad.  Välkommen att ta dig en titt.

www.bag-ans.com




Jag finns i telefonkatalogen som Ekblad eller varför inte lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är superfina... vad är det för pris på dem?? när jag handlar går det ju åt fyra kassar.... köpte pirkkas de som man kan ha flera gånger... men inte så lätt att komma ihåg dem när de alltid är hemma, fyllda med skridskor, kläder eller annat som bärs runt från ett ställe till ett annat



KRAM

2009-03-07 @ 15:18:22
Postat av: Anonym

det var jag som gjorde kommentaren ovan, men mitt namn föll av på vägen :)

2009-03-07 @ 15:19:28
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Daniel

Riktigt tjusiga kassar måste jag erkänna!

2009-03-09 @ 22:08:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0