Layout utan tejp eller lim

Den här layouten kom till för att jag hade ett härligt foto och en bit tjusigt tyg. Jag stansade fast allt och voila - färdigt!
Snabbt och enkelt.

Den här veckan blir det kanske inget scrappande för jag har lovat mig själv att börja plocka ur skåp och lådor. Jag ska delta på loppis på lördag så nu är det "bara" att plocka ur. Jag har väldigt svårt att göra det här, för de flesta saker är fina, och jag har köpt sådant jag tycker om MEN ibland måste man bara rensa.
Vissa saker har jag fått och ännu värre att plocka ur...det är inte lätt det här...
 
Men här är min LO i alla fall. Den blev en riktig favorit för mig! Och tänk vad V har vuxit sedan det här fotot...och jo, tyget ska vara lite snett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0