Lördag i loppistecken...

...men alltför få kunder. Jag antar att bröllops- och kalasmässan slukade en hel del människor. Fast kommersen var dålig, var det är ändå kul att vara ute o träffa en massa folk.


EFTELYSNING!!

Finns det någon vänlig själ i Mariehamn som kan hjälpa mig att tömma min dator på en massa onödigt material som tar plats och utrymme!! Hjälp!! Datorn ger snart upp, den segar sååååå....


En riktigt trevlig sak hände idag!! 
En tjej kom fram till mig och berättade att hon brukar läsa min blogg och hon tyckte att jag bl a gör så fina layouts. Jag blev så överraskad att jag inte visste vad jag skulle säga! Men jag hoppas att jag hade förstånd att tacka! OM du läser det här vill jag ödmjukt tacka igen och hoppas jag kan inspirera Dig att börja endera scrappa eller göra något annat kul med dina händer! Alla KAN! Det handlar bara om att sätta igång och börja!!

Jag gjorde två layouts medan potatisen var i ugnen.
Fotona är  com-si, com-sa...

Silhoutte är på kommande - stort! Jag lovar!!

Jag har sökt med ljus o lykta efter material med silhoutte och hittade likvärt hos Paletten i Mariehamn som jag använt i de här LO:na. Egentligen var det inte just det här jag var ute efter men jag gillar ändå slutresultatet.
Jag fortsätter mitt sökande efter just "det-där" som jag har i mina tankar...och som jag måste ha...finns det att köpa månne??

Fotona är under all kritik...men håll till godo.



Tagsen: till vänster klippt ur Victors nya Converse-sko-låda, jag kunde ju inte slänga den så där bara, den innehöll en hel del skatter... Till höger en tag från en tröja. Bandet som matchar kommer från SEI.  Blomman är från K&Company liksom silhoutte-pappret.




Också K&Company med klistrade silhoutter och minimalt dekorerat.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Birgitta!

Tack för ditt tips om moderskeppet.. Det ska jag titta närmare på.. ser precis ut som det jag behöver.. Tack snälla..

Fin blogg du har.. Scrapbooking e så kul..



Kram på dig!!

2009-03-24 @ 13:17:16
URL: http://www.mitthemarminborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0