Om man får hjärnsläpp...

...när man scrappar och vill ha lite hjälp på vägen. Här kommer en web-sida med massor av olika sketches för olika uppdrag, allt från scrapbooking till tags och kort. Dessutom kan man kolla olika scrappares bloggar m m...
Kanske värt ett besök hos www.pagemaps.com.

En annan sida, som jag vill uppmärksamma och som samtidigt är min absoluta favorit är  Triple the Sketch. Här finns massor av matnyttigt och man blir duktigt sugen på att scrappa!

Vilken är din favoritsida om det gäller utmaningar och sketches?

Har ni sett stämplar från unity stamps? De är lite nytänkande inom stämplingen med ny innovativ montering på sk kassetter, kolla in här.

Ah, underbara...vill ha ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Huset på landet

Allt det där är rena hebreiskan för mig som inte är nån proffs-scrappare hihi.

Låter kul med utflykt till Kungens kurva. Vi var också dit för några veckor sedan, men hann aldrig in på Ikea sidan utan bara i klädbutiker. Ångrade sedan att jag inte valde Mio och Ikea m m skulle ha varit mycket intressantare...

2009-03-03 @ 12:18:30
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0